Jak zdobyć więcej klientów?

Czasem aby zrealizować kolejny projekt i zrobić krok naprzód potrzebny jest zwrot w kierunku grupy docelowej. Organizowane przez At Insight grupy fokusowe, których możesz zostać sponsorem, to szansa dla ciebie i twojej marki aby dotrzeć do tych cennych opinii. Jest to także okazja, aby zareklamować swoją markę i pozyskać nowych klientów. Odpowiednio moderowane wywiady są także dla ciebie szansą na uzyskanie rekomendacji i insightów konsumenckich, dzięki którym ktoś z zewnątrz spojrzy na twój biznes.

#scenariusz działania

Opracowujemy scenariusz działania. Twoją rolą jest określenie czego tak naprawdę chcesz się dowiedzieć, a naszą wsparcie merytoryczne oraz ukierunkowanie. Grupy fokusowe są przydatną formą badań szczególnie w odniesieniu do kilku obszarów. Należą do nich m.in.

  • Poznawanie konsumentów – ich potrzeb, postaw, opinii na dany produkt / usługę / markę
  • Badanie zwyczajów związanych z użytkowaniem danego produktu (tu świetną metodą weryfikacji jest także obserwacja)
  • Pytania związane w wprowadzaniem nowego produktu / usługi na rynek
  • Pytanie związane z tworzeniem strony, kampanii, komunikacji marketingowej

#grupa docelowa

Najważniejsze, abyś jak najlepiej określił swoją grupę docelową. Powinny to być osoby, które są potencjalnymi nabywcami oferowanego przez ciebie produktu lub usługi. Tradycyjnym sposobem definiowania grupy docelowej jest wybór osób spełniających określone kryteria społeczno-demograficzne, takie jak wiek, płeć, wykształcenie, miejsce zamieszkania, liczba dzieci, dochód czy stan posiadania. Coraz częściej jednak ważne jest aby przyjrzeć się cechom psychospołecznym. Okazuje się na przykład, iż matka 30 letnia i matka 40 letnia, mają ze sobą więcej wspólnego niż matka 30 letnia i singielka w tym samym wieku oraz na tym samym stanowisku.

 Jak pięknie napisał kiedyś Antoni Toborowicz:

Wiele piękna jest w ludziach i ich opowieściach Rozmawiając z nimi można się tak naładować, że jest co robić przez wiele dni

Zainteresowany/a?

Zróbmy coś razem. Wypełnij formularz poniżej, zadzwoń (606 474 471) lub po prostu napisz do nas na at@atinsight.com.