W oczach klientów

Pani Aniu, dziękuję za profesjonalne, przekonywujące konkrety. Spowodowała Pani rewolucję, która wprowadziła porządek.

Jest Pani świetna!Joanna Skorupska – Górska

 W moich oczach

Moja praca to patrzenie na ludzi. Czytam, obserwuję, pytam, badam, znowu czytam, analizuję. A potem jeszcze inkubuję, przetwarzam, wracam, ponownie odkrywam. Poszukuje insightów, które zamieniam na wartość użytkową dla marek. Jednak każdy insight można w różny sposób wykorzystać. Wiele zależy od marki.

Prowadzę badania jakościowe, analizy online, szkolenia, wykładam i sama nieustannie kształcę się. Na blogu „Psychologia Konsumenta” dzielę się wiedzą, która jest niezbędna, aby zrozumieć mechanizmy działania psychiki konsumenta, czyli nas wszystkich.

Pasjonuje mnie człowiek. Będąc humanistką, zastanawiałam się, jak najlepiej wykorzystać swój żywioł. Podczas gdy rynek się zmienia, a technologia znacznie ułatwiła nam zbieranie danych, dziś humaniści pomagają w ich interpretacji. Ponad 15 lat spędziłam pracując z ludźmi. Najpierw w obsłudze klienta, sprzedaży, a następnie w działach marketingu, dla marek, a także dla agencji marketingowych. To co mnie zawsze bardzo intrygowało, to fakt, iż świat konsumenta często jest traktowany z wcześniej przyjętymi założeniami, które nierzadko okazywały się błędne, nieaktualne bądź najzwyczajniej zbyt płytkie. Często zastanawiałam się, a gdzie tu prawdziwa empatia? A jak się pojawiała, to obserwowałam ją w zachwycie.