Anna Truchlewska

Anna Truchlewska, założycielka agencji butikowej At Insight. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta, marketingu oraz pracy po stronie klienta, w działach marketingowych międzynarodowych firm w Polsce, w Anglii oraz w poznańskiej agencji kreatywnej. Ukończyła studia E-Marketingu na Wyższej Szkole Bankowej oraz Marketing, Advertising oraz Public Relations w Cavendish College w Londynie.

W At Insight łączy nietuzinkowe doświadczenie, dzięki czemu jej wiedza o konsumentach jest fuzją teorii oraz praktyki. Specjalizuje się w badaniu insightów konsumenckich, jest obserwatorem trendów i entuzjastką technik kreatywnych w służbie badań. Pasjonuje ją docieranie do ukrytych potrzeb konsumentów oraz rekomendowanie markom wartościowych rozwiązań. Jej specjalność to netnografia, którą nazywa „czarnym koniem”, gdyż niesie ona niedocenioną wartość poznawczą.

Na blogu „Psychologia konsumenta” dzieli się wiedzą, która niezbędna jest aby zrozumieć mechanizmy działania psychiki konsumenta, czyli nas wszystkich. Na co dzień matka, pasjonatka pływania oraz amatorka podróży w nieznane miejsca dalekie od przetartych, turystycznych szlaków.

„Pasjonuje mnie człowiek. Jestem humanistką i lubię liczby. Ponad 15 lat spędziłam pracując z ludźmi. Moja misja to wsparcie marek w projektowaniu rozwiązań, które nie tylko są potrzebne konsuemntom, ale także które pomogą im być lepszą wersją siebie”.