Testy konceptów i produktów

Wprowadzenie na rynek nowego produktu, usługi, marki, kampanii reklamowej albo nowego sklepu e-commerce zawsze wiąże się  z kosztami i z dużym ryzykiem. Ponad 80% nowo wprowadzonych produktów nie utrzymuje się na rynku. Aby zmniejszyć ryzyko związane z tym warto dokładnie poznać opinie konsumentów na daną grupę / kategorię produktową, zbadać produkty konkurencyjne oraz testować same koncepty produktów, reklam, kampanii.

W zależności od wyzwania oferujemy zarówno efektywnie zaprojektowane warsztaty, grupy fokusowe jak i nowoczesne narzędzia do pomiaru emocji przy testowaniu spotów reklamowych. Wykorzystując schematy eksperymentalne stwarzamy możliwość wywołania spontanicznych reakcji. Wskazujemy wyróżniki (unique selling points), weryfikujemy dopasowanie do potrzeb konsumentów, analizujemy zaangażowanie.

Wyniki badań zawarte są w raporcie. Znajdują się w nim, w zależności od wyzwania, słabe i mocne strony produktu / konceptu, zaangażowanie, USP, insighty. Najważniejszą częścią są jednak rekomendacje, wskazujące na optymalny i najbardziej efektywny rozwój produktu, usługi bądź konceptu.

Zainteresowany/a?

Zróbmy coś razem. Wypełnij formularz poniżej, zadzwoń (606 474 471) lub po prostu napisz do nas na at@atinsight.pl.