Czytaj dalej

Współpraca

W mojej pracy koncentruję się na rozumieniu kluczowych mechanizmów ludzkich zachowań w kontekście podejmowania decyzji konsumenckich.Moja specjalność to analiza potrzeb konsumenckich oraz dostarczanie insightów na potrzeby tworzenia nowych produktów, strategii…
Czytaj dalej
Czytaj dalej

Badania produktu

Wprowadzenie na rynek produktu to niezwykle kosztowne przedsięwzięcie. Aby zmniejszyć ryzyko związane z tym warto dokładnie poznać opinie konsumentów na daną grupę / kategorię produktową, zbadać produkty konkurencyjne oraz testować…
Czytaj dalej
komputer
Czytaj dalej

Badania online

Social listening. Obecnie wiele jest narzędzi w social listening służących do analiz automatycznych. Pozwalają one określić miejsce marki w przestrzeni online. Jednak aby zrozumieć potrzeby i prawdziwe opinie konsumenta, potrzebna…
Czytaj dalej
Czytaj dalej

Wywiady

Jak zdobyć więcej klientów? Czasem aby zrealizować kolejny projekt i zrobić krok naprzód potrzebny jest zwrot w kierunku grupy docelowej. Organizowane przez At Insight grupy fokusowe, których możesz zostać sponsorem, to…
Czytaj dalej
Czytaj dalej

Etnografia

Zobacz jak konsument się zachowuje, a nie co deklaruje. Wyobraźmy sobie że zostaliśmy zapytani o naszą codzienną podróż do pracy: jak ona wygląda, co i dlaczego wykonujemy, co nas otacza?…
Czytaj dalej