Psychologia konsumenta
Zbiór krótkich anegdot z codziennego życia konsumenta opisujące jego problemy, rozterki, oczekiwania. Czasem na poważnie, czasem z przymrużeniem oka, zawsze jednak o emocjach, jakie towarzyszą nam nieodłącznie.
Jak zacząć projektować usługi, produkty, które są dla użytkowników wyjątkowe? Jak zostać Architektem User Experience, jak Don Norman w Apple? Pierwszym krokiem jest zanurzenie się w świat konsumenta, nie poprzez deklaracje, iż 22% Polaków uważa telewizję za wiarygodne źródło, a 53% rano na śniadanie pije kawę. Nie można zaprojektować pozytywnych doświadczeń dla ludzi bez empatii dla ich życia codziennego.
Dziś mamy mnóstwo danych dostępnych na wyciągnięcie ręki, które mogą łatwo sprawić, iż nasza uwaga będzie skupiona na liczbach, wykresach, podczas gdy nasze emocje, i to co powoduje iż codziennie rano wstajemy i zaparzamy kawę, umknie naszej uwadze.
Dlaczego Customer Experience jest ważne? Jakie są największe przeszkody we wdrożeniu i które marki są gotowe, aby je pokonać? O insightach dla Customer Experience opowiada Dominika Maciejak, trenerka specjalizująca się…