Potrzeby, nawyki i zachowania – co twoi klienci kochają, a czego nienawidzą?

To dzięki twojemu klientowi, istnieje produkt czy usługa. Jednak konsumenci nie budzą się z myślą, aby kupić nową pralkę lub zakupić sok, który ty właśnie wprowadzasz na półkę. Codziennie trafia do każdego z nas ponad 5000 tysięcy informacji. Dlatego dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, kluczowe jest, aby zebrać jak najwięcej informacji o kliencie z rożnych źródeł i perspektyw. To na ich podstawie można wybrać skuteczną kampanię, zaprojektować re-design opakowania, budować strategię oraz rozwijać biznes.

W AT Insight specjalizujemy się w badaniach jakościowych, starając się wesprzeć marki w wiedzę, dlaczego dany produkt się sprzedaje, jakie są drivery zakupu, co jest najważniejsze w danej kategorii produktów, dlaczego warto wybrać daną komunikację. Szukamy odpowiedzi na pytania „dlaczego”, badając nie tylko deklaracje, ale także zachowania konsumentów / użytkowników w ich naturalnych środowiskach.

Techniki badawcze oraz scenariusz działania jest umiejętnie dopasowany do rodzaju działalności, pytań, projektu oraz budżetu. Cenne insighty konsumenckie, drivery zakupu, opinie o produkcie, komunikacji badamy poprzez grupy focusowe, netnografię oraz obserwacje użytkowników w naturalnych warunkach (etnografia). Korzystamy zarówno z tradycyjnych metod badawczych, jak i nowoczesnych narzędzi do pomiarów reakcji emocjonalnych (badania materiałów video).

Zainteresowany/a?

Zróbmy coś razem. Wypełnij formularz poniżej, zadzwoń (606 474 471) lub po prostu napisz do nas na at@atinsight.pl.