Social listening.

Obecnie wiele jest narzędzi w social listening służących do analiz automatycznych. Pozwalają one określić miejsce marki w przestrzeni online. Jednak aby zrozumieć potrzeby i prawdziwe opinie konsumenta, potrzebna jest pogłębiona analiza. To dzięki niej, można uzyskać insighty i inspiracje. Aby ją przeprowadzić, bezcenna okazuje się wiedza z zakresu psychologii konsumenta. W AT Insight pasjonujemy się social listeningiem, sporządzamy raporty i analizujemy treści nie tylko wprost, ale „między słowami”.

Trudno dziś zanurzyć się w świat konsumenta pomijając jego aktywność online. Raportu PwC z 2017 roku.

  • 23,5 miliona Polaków korzysta z Internetu.
  • 98% Polaków pozytywnie ocenia wpływ nowych technologii na swoje życie.
  • 70% respondentów nie ma problemu aby udostępnić swoje dane na platformach internetowych.
  • Co czwarty polski internauta deklaruje, iż jest dostępny online przez całą dobę.

Nie należy postrzegać opinii konsumentów zamieszczonych online jako reprezentatywne, czyli takie, które wyrażają odczucia i opinie ogółu konsumentów. Jednak nie oznacza to, iż należy je ignorować. Jakob Nielsen zrealizował badania wśród konsumentów z 47 krajów dowodząc, iz blisko 3/4 z nich uważało rekomendacje za najbardziej wiarygodne źródło informacji o produktach i usługach.

90% uczestników wirtualnej rzeczywistości jest jedynie biernym obserwatorem i nigdy nie tworzy internetowych treści, 9% okazjonalnie tworzy internetowe treści, 1% zamieszcza w internecie nowe treści systematycznie.

Jakob Nielsen, Formuła 90-9-1

Zainteresowany/a?

Zróbmy coś razem. Wypełnij formularz poniżej, zadzwoń (606 474 471) lub po prostu napisz do mnie na at@atinsight.com.